I skolan...

är inne påskolans datorer =)
Har precis haft matteprov!!! asso jag tycker det var enkelt dom första 4,men sen va de en fråga om nån tomte o jag fattade ingenting!!! skitsvårt asså!!! men efter rasten så har vi computers det e kul :) <33
Måste göra social science läxan oxå jätte jobbigt!!

Igår på engelskalektionen så somnade jag =P haha jag sov typ 4 timmar den natten, o på engelskan Läste vi nåt med nån näktergal o alla i slutet (när jag ov) ba "åå fatt sorglig vad dåligt att den sluta så!" o typ, o en kompis ba "visst va den sorglig o konstigt slut?!" haha jag visste inte va jag skulle svara för jag hade ju sovit så ja ba"aa jättesorglig!" hahaha :P

Efter skolan idag så kommer paulina =) vi ska baka pepparkakor,vi la undan lite degså paulina oxå får baka :)

ja ska försöka börja skriva på spcialscience läxan!D=

BY: ME!! <3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Andrea<33

Hej jättesnygg blogg<333

2010-12-07 @ 12:50:56
Postat av: ines

haha tossi dej å somna på lektionen<3 hah

2010-12-07 @ 19:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0