sudda sudda sudda bort din sjuka min...!

aa nu e jag NÄÄÄSTAN frisk! Imorse hade jag Feber... :(
inte kuul, igentligen så skulle jag kanske gå idag om jag mådde bra men jag kunde inte. D=
Är täpt i näsan o ont i huvet :(
Och plus så måste jag plugga i fysik... D=
Och vädret piggar ju inte upp än precis... SNÖ SNÖ SNÖ o meraa snöö!!!
Men jag tycker de e mysigt när det snöar när det INTE är snöstorm!! Bara när det snöar stora flingor o lätt. :)
Och imorgon ska det bli -5 grader!! Och på fredag -10 GRAADEEER!!!!!!!!!!! Jag dööööööör!!!
Men USCH USCH nu pratar vi intw om de mer!

Längtar efter alla kompisar  i skoolan <333 saaknar er!!<33333
Men imorn kommer jag! =D <33

ska gå nu ,,,

//byeeee<333


Kommentarer
Postat av: mamma

egentligen, så stavas det! Puss du är BÄST! Älskar dig. Världens bästa!

2010-11-24 @ 16:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0