Kompisdagar!! :D

Hej alla ! :D Idag e jag glaad ;D. thihi vet inte vrf lixom ;P. Men kanske för att jag va med eve! Vi har typ hoppat studsmatta hela tiden nästan :P. Sen kom kusinerna o då hoppade vi oxå :P.

Och igår så kom ika, ella o eve. Vi hoppade, o hoppade o hoppade o satt vi datan :PPPPppppPPP. Vi hade jättekul ;P. Roliga dagar. Ojuste glömde säga att idag hade jag o elli barbietävling :P. Thihi jag vann typ :P. <3 men såg inte ut som en barbie. Men idag var det kallare än igår... :(. Jag gillar inte!
Men hoppas det är varmare imorn o på påsklovet för då kommer cecco o daniella!! :D Hoppas dom får ett fiint väder då :).

USCH USCH USCH på fredag har vi beeptest e typ sååååå närvöös!!! :O

Önska mig lycka till <33 :P

Ska försöka lägga upp bilder varje inlägg :)
jossans farmors kattunge för läänge sen! :D söt <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

Usch för mig..

Har ni beeptest igen ? :o <3

2011-04-12 @ 20:42:10
URL: http://jojoscrazylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0