RiKtIg sommardag!! :D

Åhh asso så hääärlig dag idag :D ! Väldig kul oxå <33.

Igår var jag hos min moster och var barnvakt åt nicolai med Berenike. Vi hade kul. Sen imorse så åkte jag till elli typ kvart över tio, och vi studsade och bakade cupcakes! Men vi hade inte alla ingredienser så vi fick gå till vb o köpa det. Det var jättevarmt o härligt! :D Haha det var jättekul nästan alla blev bra :P. Sen så glömde vi att äta lunch så vi åt inte förrän halv tre :P. Sen så gick vi till Maria och hennes syrra o hade picknik på deras trädgård hihi ;P. 

Sen så mötte jag mamma i vb o vi köpte ett par skor o jordgubbar!

Sen åt vi middag ute!! Det var årets första utemiddag :D <3.

Imorgon ska vi vara med våra franska kompisar :).

JAG VILL HA EN HUND!!!!
westie !!!

beagle

naaaaaawwww
golden retriver!


labrador!!

kommer fler sen <333333

Kommentarer
Postat av: lala

haha, nån e lite överlycklig över våren x)<3

2011-04-18 @ 21:42:23
URL: http://lalulas.blogg.se/
Postat av: Anonym

vems hund?

2011-11-16 @ 09:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0