Bibblan me Lisa

Hej hej.

E på bilbblan me Liisan nuu då!

Vi börjar om typ 20 min så vi går om 10.


Vi har som VANLIGT spelat fotboll idag, trodde det skulle bli kul men NEJ!!

Asso alla De bästa spelarna e Skolan, (KILLAR!!) Går i typ BP 1,2,3 är i mitt o Lisas lag,

De e ju bra men asso jag o Lisa känner oss Såå hiimmla suuugiga!!!

Asso från att vi var ganska dåliga lixom när vivar i ett annat lag som var jämnt, till typvärldens dåligaste känns det som!!

De e en kille som heter Wille o han spelar i BP1 97or Pojkar ( :O ) o han e SUPERbra o jättesnäll också :)  :)

Men iaf jag stog målis o såklart släppte jag in en boll!

Nu har vi ganska brottåm, berättar mer efter!

nästa: FOTBOLL :( :( :(

btw, önska lycka till!! :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0