dålig update!

Såå ledsen att jag inte hunnit blogga asssååå!

De här dagarna har jag varit med sarah :)

Kul <33

Vi har varit på nälstabadet, sett burlesq pratat alot, o mer <3

Saknar italien såå mke, såg precis the tourist me mommi, som utspelar sig i venedig. Längtar sååå tbks! Och vi åkte till Venedig den 5 juli, o vi kollade på the tourist idag 5 august, precis en månad!

The tourist e såååå bra!!

o I <3 Jhonny Depp!!!

Arrrwww ....


Imorgon kanske vi ska va med Lala ?

Eller vi prata me henne på fb men hennes mobil e typ seg (?) så vi hann int säga så mke, o idag när jag rngde varen typ avstängd...

Lala hoppas du läser de här!!! :D

Saknat alla, o jag har en riktig, RIKTIG tur att det är fint väder för en gångs skull här!

O sen så e jag ju smartast i världen så jag har glömt min pin o puk-kod till mobilen, jag har den inte uppskrivet nånstans och vi hittar inte kortet där dom står, o nu kommer jag int in på mobilen!

Jag vet SUPERinteligent <3

men fb kan man skriva t <3


ska sova nu e f1 trött!

pussN <3

(ps mitt minne på datarn e för litet så jag får inte över alla mina 2007 bilder! ;( :/ )

Kommentarer
Postat av: lala

Aa ja vet hade mobilförbud i typ 2 dar:O saknarej!<33

2011-08-08 @ 17:51:49
URL: http://lalulas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0