dålig updtr :)))

Heej.

Dålig updatering, vet!

HAr varit med elli typ hela tiden.

Vi var på hennes landställe och badade, kul kul!!

Sen sov hon över hos mig.

Sen har jag fått MASSA kläder igen från lotta! oiii <3

Idag har jag på mig en tröja från Massimo dutti! ;DD

Och idag åkte vi till lövstaskogen sen sp badade vi!

De va 7kt kallt!

Ikväll kommer Niklas på middag, han e hemma men inte kusinerna :( :) <3

Och sen har jag lärt mig hur man för över filmer på ipoden, så nu har jag burlesq o håller på med red riding hood.... :))

Mitt dataminne e för litet så alla mina 1400 bilder kommer inte över! :((

Men har lyckats få över några iaf... !! De finaste!

Lägger upp ett inlägg med några bilder från italien <3

Jag får se hur jag gör med resten....

Här är en bild, som inte är den bästa, bara början på alla som kommer... ! :)

Apropå italien...... Checcos mamma dog. Väldigt sorgligt. Checco har lixom ingen annan än hans mamma o scheggia, sen såklar MASSOR med vänner men familjen lixom... han har en bror också men *****... :'(


söt? !

Kommentarer
Postat av: Jojoo♥

Sööt♥♥♥

2011-08-09 @ 08:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0