Dum dag, aldrig forboll!!!

Hej.

Asso efter Lunchen idag på fotbollen vare BAJS!!!

Asso vårt 1a lag mitt o lisas ägde typ allas lag, o alla medspelare var snälla :)

Men inte Axel han var dummis iblaand ;)) men Fredrik var mke snällare Axel bara muckade me mig o Lisa :(( ;)
<3

O jag o Lisa ville ju va kvar i de laget o så lixom men sen efter lunch så bytte vi :(

Jag o Lisa ville ju såklart hamna i samma men SJÄLVKLART så kommer vi i olika!!

Jag hamna i lag nr 7 O de va typ bara kïllar i 8an som sög på fotboll typ!!

Sen vare en annan tjej som oxå va med men hon ba drog iväg me nåra andra typ !

Så jag var heelt ensam där!!!

O jag var f1 sur !!!

Aa o 1a matchen gick ju sååå bra. Vi körde mot lärarna o alltså om jag får säga det själv,

så ägde vi, 6-0, eller kanske 7-0 eller t.o.m 8-0 kanske till DOM!!!!!!!!1

Så asso JÄTTE*bra gick det 8-0 till dom!!!!

*Sen hade jag lite ont i magen* Så jag spelade inte bara var domare den matchen. :) :) :)

Aa sen så var jag dommare o de var kul :)



Aaa så har min perfekta skoldag varit!!!

Nu har jag tråååk!!

Eller jag tror jag ska rita :),

hehe OVANLIGT <3

btw, Jag ska klippa kort om typ nåra veckor eller nåt när håret e långt igen...

Typ lite kortare änd et här eller nåt ;)

typ vid öronen <3

Ja/nej
??????





Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

2011-08-26 @ 16:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0