hemsk dröm...

Hej inatt drömde jag typ den värsta drömmen ever!!

Den var superläskig...

Gud vill inte berätta vad den handlade om men det var lite om checco o scheggia o hund.

O sen när jag vaknade tänkte jag ba, oh skönt äntligen slut!

Men sen somnade jag om igen o grät o grät o grät!

Samma dröm... :'( :'(

O när jag vaknade igen sen typ 9? så grät jag också o sen somnade jag om igen t halv 10 o sen vaknade jag sista ggn tio i tio...

O då tänkte jag på scheggia så det blev "några" tårar där... :(

Usch vill inte tänka på de nu!

Idag har jag inte planerat  nåt specielt. Nån som vill göra nåt?

Man vill ju inte göra ingenting sista dan innan skolan börjar!

nån som vill göra nååt? :)) messa eller ring eller fb eller bloggen :)


proffsig bild asso!!


nån annan som e sugen.... ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0