hos Evve!! :)

Hej !

haha skön skoldag idag!

De e typ det ända som e bra med den här terminen, den 1a dan ! :P

Vi började idag kl 10.30...

O då var vi i klassrummet o typ presenterade oss o så.

2 nya mentorer. Mr Johansson o Mr. Söderman

Det gick bra vi fick festis o macka :)) hihi <3

Men jag kan säga en grej: MITT SCHEMA SUGER!!!!!!!!! HALV FYRA VARJE DAG!!!! BÖRJAR HALV NIO VARJE DAG OXÅ!!!!! HAAAAAAAATAAAAAAAAAAAAAR!!!!!!!!!!!!!

Ibland vill jag bara sluta!!!!!!
Lägger upp schemat ikväll.

BUUHHUU SKOLAN HAR BÖRJAT !! :( :( :( :( :(


Nu e vi iaf här hos evve o den här veckan e cill B)

Vi går bara på Onsdagen i skolan, sen ere class day imorn då går vi t skansen, sen har vi YLV tor fre :)

Men sen då börjar Helv*tet !

Men de e lugn vecka nästa också.

VI har fått en ny tjej i klassen. Hon heter Elin :)



haha vi gör typ ingenting bara sitter vid datan ! ;D

roliga vi ee :)


Nu ska vi käka lite .

haha



btw, jag har tagit bort säkerhetskod på kommentarer så nu kan ni kommentera supermycket!!! eller ni måste! haha <3

pussN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0