Hos liisaa! <3

Heej heej.

E Hos Lisa nu :)

Vi kom precis <3


Idag hade vi fotboll som ni vet, o de var kul förutom näst sista matchen då jag fick en AShård boll i magen av en 8a! O han var typ 2 meter från mig.

O asso sen när jag låg där o typ dog (?) så ba gick han iväg! Asso alla som spela typ ba kom fram o så o en kille som oxå spela i de laget var skitsnäll o typ bar mig upp o allt!

Så de gick bra men asso e sååå suur på den där killen!! J*vla dålig still ;O

Han sa inte ens förl¨t, bara drog därifrån !!!! OMG :O

Men de va kul annars o vi kom trea :)

Vårt lag ÄÄÄGDE, bara för jag o lisa var där asso!!

Sen efter sista matchen så kolla vi på en annan där den där dumma killen va o den snälla,

o då såg vi när han tacklade sönder en kille som gick i 8an också!!

O såklart då ba drog han därifrån o sa inte förlåt!! :O

Men han den snälla killen som också hjälpte mig hjälpte den andra :) <33

Aja nu ska vi dra o göra nåt annat typ!

Btw, Sarah de har en systemkamera, en Nikon D300 :DDDDD

här en av deras hund!!!

Asta <333

Dehar en annan som heter Hedda o som e mamman t Asta :)



BEEBIIS!!!

pussN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0