party rock tonight!!

Ja mååå hoon leeeevaaaa jaa måååå hoon/deee leevaa... lalalalalal

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ISABELLE, DEN BÄSTA SYRRAN MAN KAN HA BÄST I VÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLLDEEEEEEEEEENNNN!!!!!!!!!!!! WWWWWOOOOOOOHOOOOOOOO!!!

9 ÅÅÅÅR!!!

UNDS UNDS UNDS´!!!

DET BLIIRPAAARTY IN THE HOUSE TONIGHT, FÖR VI FIRAR OXÅ... (ELLER JAG)

SAAAARAAAH JOHANSSON!!!!!!

SOM FYLLER 13!!!!!!!!!!!!!11

HON BLIR TOOOOOOOOOONÅÅÅRING SOM JAG BLIR OM TYP 17561044444578 ÅÅR!!!!!!


WOOOOOOOOOHHHOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!1

UNDS UNDS UNDS !!!!

WHOOP WHOOP!!!!

NU ERE DAAANS FÖR AAAALLLA SOM LYSSNAR PÅ DENNA LÅÅT:



YYYIIIIIHHAAAAAAA!!!

COOMEE OOONEE EVERYBOOODY LLLEEEEEETTS GOOO!!!




Sååå nu vare slut på party o över t mig!

Idag ere isabelles -min syrra - födelsedag!

Whooo de e drf jag har fest på bloggen ! :D

Sen så fyller Sarah oxå år de e drf jag OXÅ har fest på bloggen! :D

Men nu måste jag dra till skolan :(

men här e dagens!


linne- HM
t-shirt- HM
t-shirts koffta - vet ej
shorts- gina tricot typ

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0