Hatar att vara sjuuk!! :(

Asso uuusch nu har ajag varit sjuk i snart 5 dagar, o jag känner mig lixom inte frisk än! :( De började i lördags eftermiddag, sen så blev jag dåligare på söndagen o sen samma på måndagen! Sen igår så va de liiite bättre men jag åt inget på hela dan har ingen aptit just nu... Sen idag så trodde jag att jag skulle må bättre men istället så blev de typ sämre! :O ni vill int veta vad som hände...:O

Har mäst kolla på tv... hoppas ja blir frisk t fredan!!!! Men jag känner mig faktiskt mycke bättre än i söndas o måndas:), fast fortfarande inte frisk :(.
Ska kolla tv nu... (IGEN!) :P 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad hände ?:)

2011-02-05 @ 14:44:58
URL: http://jossanforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0