sportlov om 5.30 min!! :D

yeepiiee de e sportlov om bara 5 timmar o typ 30 min!! ;DD

Och jag ska åka skidor i fjällen(hundfjället)!!!! Fast kommer typ vara som en pinne för det är 2:a ggn i mitt liv imorn... Asso jag åker imorn!! ;DD ska bli SJUKT kul!! fast kallt också... Idag ska jag klippa mig så jag e fin för skidåkningen ;) .

Igår hade vi scienceprov, de gick bra :D. Sen fick vi reda på matteprovet och jag är ganska nöjd, fick VG men asso hade glömt att skriva nästan alla enheter!! (enheter= cm, mm cm2 osv...) Så jag förlorade ett VG-p för varje fråga... :(( annars hade ja typ fått bättre :S Men aja, e ganska nöjd iaf! :D
Känns skönt med lov! Och bara med kusinerna i fjällen= BÄÄÄST!! <333

Men tänk om jag ramlar :O... e liiiite rädd ... :P Ska gå till skolan snart!

Önska mig lycka till på skidorna! :PP
<33


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till!:)

2011-02-25 @ 07:27:55
Postat av: Jossan

Lycka till:)

Haha du kommer inte ramla, de e aslätt o åka!!!<3

2011-02-25 @ 15:35:57
URL: http://jojoscrazylife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi måste åka tillsammans någon dag - Mickan sa att hon kunde köpa ett dagskort så att hon också kan åka med oss! Vi två har ju samma liftsystem, så vi har samma liftkort. :) Ringer dig!

2011-02-25 @ 23:13:15
Postat av: till anonym om skidor :P

vem e du? :PP vet iaf att du känner michan! Och skulle gärna åka med henne men problemet är ju att jag int vet vem de e :P

2011-02-26 @ 09:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0