Bad me Ines o Tobbe! <3

Hej hej <3

Idag var ja gmed Ines och Tobbe :).
Egentligen skulle jag vara me på mammas jobb o hjälpa henne men Det var så fint väder så jag åkte hem,
Sen vare int sååå kul dära... ;)

När jag kom hem igen åt jag lite o sen vila för jag var döötrött gick upp halv 8 i onödan!!! ;(

När jag kom t Ines var Tobbe där.

Sen åkte vi till En sjö, chilisjön eller nåt (haha) xP.

Det ligger mittemot ängby IP.

Jag som e en fisk i vattnet tkte int de va kallt, de tkte int Tobbe elr ines Heller ifs men jag abda meer :D


Nu e jag här hemma.

Har precis plockat jordgubbar!!

Asso de finns HUR MYCKET SOM HELST!!!

Jag räknade efter hur många jag plocka o de var 47 st, men sen hade jag ätit nåra också ( xP )  Och två mosade jag...... Så de var ca 53-55 st!!!!

Och igår lika många!

De tar alldrig slut, haha! :D

JAG ÅKER TILL ITALIEN OM SNART 1 DAAAG!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAA!!! :D :D :D

lLängtarIhjälMig.se

Isabelles öga x)


pussN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0