Med Ella o Evve!

Hej alla!

Igår var jag o Ella hos Evve! Vi hälsade på Hennes nya hundvalp, Wilma hon e bara nåra vackor!!! De e en portugisisk vattenhund. Hon e brun :).

SÅÅÅÅÅÅÅ SÖÖÖÖT!!! SERIÖST SÖTASTE HUNDEN EVER!!! <3<3<3<3
 BIlDER KOMMER !

Sen så gick jag o Ella hem sammtidigt hem o då bestämmde vi att vi skulle sova över hos henne för hennes föräldrar va borta.. :)

Vi lagade egen thai mat!! Kyckling med ris i jordnötssås o vårrullar! :D De blev suupergott o de va jättekul att gör det :) <3 
MUMS <3


O nuu e jag hemma!

Här kommer bilder på bärldens sötaste hundvalp! <3






Asso SOO CUUTEST EVEER!!!!!!

Hon va skiitgullig för hon blev jätteglad o uppspelt när vi var där o typ slösade all sin energi på att springa o hoppa o sen så ba ramla hon i ihop i en hög !! De sååg suuuperkul ut o gullit!!! Jag typ DOG!! <3<3<3<3 hahaha

O sen så ibland så satte hon sig ner o börja klia sig, haha bebis <3

Vill ha hund mest !
Ingen annan älskar mer hundar än mi thihi <33

pussN


Kommentarer
Postat av: Victoria Frånstedt

OMGOMGOMGOMGOMG Har ingt hjärta kvar,Wilma har tagit den!!(asså hunden)

2011-06-18 @ 22:25:16
URL: http://vickyfsworld.blogspot.com
Postat av: Evve<33

Visst e hon söt!!?? Min bebis <3

2011-06-24 @ 00:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0