MidsommarKlänning

Heej <33

Jag hade ju skrivit att jag skulle på bio me Hjalle o Ines men fick inte ;(.

Så istället åkte jag t vb me Sarah.

Skulle köpa en klänning ju :).

Men köpte lite annat också...

Mamma ville att jag skulle köpa presenter t Italien på öb o allt de var jättetungt! Sen mat, en mascara på HM, min klänning Lindex, Sen nåra brickor på Lagerhaus.

Så de blev inte bara Klänning, thihi. :)


Nu har jag 2 midsommar-outfits!

Ni måste rösta villken!!!

Men först kommer den klänningen jag köppte ;)



Outfitsarna :

1a




2a




Tyvär har jag ingen bild på mig när jag har på mig det här, men ni kan tänk bara att ni sätter på en koffta på 1a eller 2a bilden! :)



pussN


ps. RÖSTA RÖSTA! :) <333

Kommentarer
Postat av: evelinaa'

Hej!

Såg att du var med i designtävlingen. Ska vi göra ett byte? Du röstar på mina 3 klänningar och jag röstar på din/dina, deal? :D TACK! Länk på min blogg.



Funkar det inte? Sök på "Evelina Friman" ^^



btw, nice blogg (:

2011-06-23 @ 19:39:44
URL: http://evesfoto.webblogg.se/
Postat av: Jojoo♥

2 tycker jah<333

Fast båda var finaaa<333

2011-06-23 @ 20:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0