ShoppaHollic!?

Heej sötisar !

Idag fyller min kusin Berenike 10 år så, GRATTIS GRATTIS GRATTIS! :D

Hon kommer nog då en bra dag för nu snart ska jag åka in t moster o halv 10 (eller när jag kommit) åker vi in till stan o shoppar, jag Moster o hon! :D

Toppen<33
Men vet inte hur länge vi ska vara där men jag ska iaf köpa 2 klänningar o kanske nåt mer dah :).

Ni får se sen<33


Sen har jag fått en fråga om jag kommer kunna blogga i italien, och tyväär så tror jag inte de såå ofta ;(, men men jag kommer defenitivt ha bloggat nån gång under resan!

Fast utan bilder för då bloggar jag från mammas mobil, jag tror inte Conetta (Conetta=där vi ska bo) har en dator... :( Men nån gång kanske de kommer nån bild ;)
Hoppas!

Nu skja jag draa snaart<33



thihi en roolig bild från paris!
Tänkte ta den nu så dagen börjar med ett litet skratt ! ;)

pussN

Kommentarer
Postat av: iisaacson

SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA HJÄLP MIG VINNA DEN HÄR TÄVLINGEN!

alla som röstar på min klänning får en länk på min blogg!

men då får ni skriva i en kommentar till mig att ni har röstat ! :)

skulle verkligen betyda mycket om ni röstade, så snälla!

ge den gärna 5 stjärnor ^^

direktlänk: http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=4VhpjFy7ATPhv1FeKVGfweiwfU7qFQI7jnmGsYCsrSQcGT5Qm9vZ#Gallery

2011-06-22 @ 10:01:38
URL: http://iisaacson.blogg.se/
Postat av: Jossan

gör tidsinställda inlägg innan du åker :)

2011-06-26 @ 16:37:04
URL: http://jojoscrazylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0