smultron <33

Heej <3

Jag skrev ju att jag skulle laga lunch men sen kom pappa hem o bjöd mig på lunch i VB istället! <33

Vilken pappa man har <33333
Love ya :)

Jag åt en grekisk kycklingsallad pappa samma.
Den va väl god ;).

Sen när vi va typ hemma vi skulle köra in på vår uppfart, då så fick jag ett sms av mamma ba "mormor har fått en allergisk chock (stav?) ring moster o ambulans" typ! Så vi ba typ körde dit snabt men mormor pratade i telefonen me en läkare så de va int jättefarlig som tur var!

Och sammtidigt så plockade jag smultron! thihi <33 Jättegott, gjorde ett smultronstrå som jag tog bilder på, Bilderna blev jättebra om jag får säga de själv ;)








mums...

Vi hittade två stora jordgubbar oxå fast hemma, nu har jag precis delat dom :)

pussN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0