SOOOMMMAARRLOOOV FÖ F*N!!!!

HHAAAAAHAHAAAA EE FEEETT GLAAD !!!!! NU E DE SOMMARLOOOOOOOOOOOOOOOOV!!!!!!!!!!!!!!!!

E ledsen för inte har bloggat.... :/ Har inte haft tid you knoow!

Men nu så iaf har jag preeeciiss haft skolavslutningen de va kul :) Hade superfina klackisar om jag får säga det själv! Från italien var dom :). Lägger upp bilder senare.

Nu e jag på mammas jobb de e drf jag inte kan lägga upp bilderna här men göre senare hemma idag :).

Just nu ere ju inte så fint väder men hopppas det blir bätttre... 
AAAAAAAA E SÅ GLAAAAAAAAAAAAAAAD!!! :D :D :D :D :D :D :D :D

Jag hade på mig en vit blus med små blåa blommor, vita shorts, 7 cm höga guldiga klackskor :), guldigt nagellack på både fötter och händer.

Och så fick vi våra betyg nu ocj jag hade VG i alla förutom i Musik då fick jag G, (men det fick alla man kunde inte får nåt annat) och i Physics fick jag oxå G. Men sen fick jag MVG i engelska !!! :D :D :D e feett GLAD hihi !

Så ikväll skulle vi fira de med att ha en liten picknik på stranden men så som vädret ser ut just nu så vet vi inte ... Men hoppas, hoppas, hoppaaaasss att det blir btr! ¨

Snart ska jag och mamma gå på restaurant o äta lunch trevlit trevlit

pussN

<3

Som sagt så hoppas jag att vädret blir bättre för vi a

Kommentarer
Postat av: Jossan

Blogga oftare, och hoppas värkligen vädret blir bättre än idag som de regnade! -.-



Vi har avslutning på fredag.,.

2011-06-08 @ 14:19:24
URL: http://jojoscrazylife.blogg.se/
Postat av: lala

Äntligen ett nytt inlägg!:D men va vare för reklam du skrev om tidigare?♥

2011-06-08 @ 17:25:05
URL: http://lalulas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0