drink

Gomorgon!
Vaknade för ca 1.5 timme sen..
;)
Sååå Skönt att få sova ut o inte bli väckt ! <3

Chattade med narin igår t 1 men jag behöver mke sömn o de vet typ alla :).

Och vad ska man säga om vädret...?

Samma skit ;O USCH

Hoppas de int är så på onsdag för då ska jag shoppa i stan me Moster o Min kusin o hon fyller år då! Grattis i förskott :P

Men det står att de kommer blixtra ;(
Hoppas dom har FEEL! :)

Nu ska jag laga lite lunch <33

Tror typ köttbullar me pasta eller köttbullar me potatis o sås thihi
<3



Den här drinken gjorde jag o mina syskon för typ 2 eller 1 vecka sen !
Får mig att tänka på hur fint väder det var nu och hur goda dom var <33
Ska absolut göra om dom, NÄR det blir fint väder annars i Italien! 



Kommentarer
Postat av: Sarah<3

Hur gjorde du dom ;P<33

2011-06-21 @ 16:20:02
URL: http://sarahbaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0