Dumma is!!

Idag när jag var ute på trädgården så halkade jag på isen!! :( Och det gjorde superont för landade på min brutna hand!!! AAAJJ!!! Och det hade blivit liiite bättre i handen men nu känns det som när jag hade brutit den! :(

Vill int börja skolan!! Vill bara ha loooov! ;( <33

Dag 3 - 10 sanningar om dig själv

1. Har älskat gröt när jag var liten :P
2. Jag har ett bra piggment :D haha kom int på nåt bättre :P
3. är kär nu :P
4. tror på typ spöken o *övermänskliga* saker :P
5. Är religiös. (typ troende)
6. Har flyttat 2 ggn
7. Gillar engelska... :P
8. Pallar int skolan nu!! D:
9. brutit handen :P
10. Älskar min familj! <3

Jag glömde säga att nu har jag lärt mig åka slalom!!! Va bara tvungen att säga det ;D
Jag åkta faktiskt en röd backe FÖRSTA dagen! :D <33 O jag ramlade inte i den heller! :D hihi

Kommentarer
Postat av: lala

oh la la! valle e kär!;D lala vill veta, hahaha<33

miss u very much!btw.. ses på NSN premiären, för du kmr eller hur??

2011-03-08 @ 17:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0