ont i handen...

Idag hade vi SO prov o jag har pluggat till de i sammanlagt typ 10 timmar, o läst o skrivit o allt! Men provet de va aaaaaasenkelt!!!  Men hade suuperoont i handen för jag skrev me högra så fick byta ´hand typ var 5 min typ o de gick 7kt segt att skriva med vänster!! Sen i slutet hade jag 3 VG frågor svar så typ stressa skiiiiii* mkee så de blev typ regrSrtmFVGN dhm FHNhtms dtne eller nåt ! ;D <3 men hoppas jag får VG iaf! :P

Dag 10 - dina bästa minnen från 2010
1. När jag o mormor åkte till italien!! Heeeelt uuunderbaart!! <33
2. När vi fick reda på att vi köpt huset! ;)
3. när vi flyttade
4. säkert fler men kommer int på nu :P

pussN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0