Pluggis dag med emma! <3

Har pluggat typ heela dagen! Jag va hos emma o vi pluggade till SO provet på torsdag o gjorde läxor. Men de e sjuukt taskigt för vi har typ fått 100 läxor nu när vi ska ha prov oxå! Vi får typ alltid i science men int så mke i engelska. Och mr hewitson sa i fredags att vi hade continues hoomework o bara de men nu står det på schoolsoft att vi har läxa till onsdan!!! :@ dumma D:

Har fått maaaas sa kläder (a) !! Fast valde bara nåra för de va för mke o vissa saker ville jag int ha så jag tog typ 4 långärmade 3 t-shirts 4 jeans o typ nåra klänningar o tunikor :) Kul kul <3

Ska till doktorn imorn ! Hoppas sde går bra... Men jag missar science!! YEEEY!! :D :D :D haha e typ gladast :P

dag 8 - dina favoritkläder just nu
wn tröja som jag fick igår, köpt typ cubus :s
jeans från JC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0