haj <3

Haaj <33 Först vill jag hälsa sarah välkommen hem till ett regnigt, lite snöigt, kalla, blåsiga, hagliga förskräkliga sverige! :D Hoppas du har haft det bra i USA! Hon haf varit där i ett normalt varmt land och inte ett regnigt, lite snöigt, kalla, blåsiga, hagliga land ! :P.

Sen så typ dog jag igår när det snöade!! ;(

Men usch inte ska man prata om det !

men nu kommer inte ett trevligare ämne om man säger så..
Jag har ett prov nästa vecka, SO
TVÅ prov v 20, matte och science (TRÅKIGASTE OCH SVÅRASTE PROVEN!!!!!!!)!!!!

Måste plugga plugga pluhha plugga plugga, gaaaassh ! ;(

Aja hoppas det går bra da...

Nu kom jag precis hem från dansen, kul :)

Ska nog börja tävlingsdans, FUNNIE! <333

pussN

hahahaha i påsk så la aurora lite av sitt godiz i hennes skor! eeh F R E S H ?

dagens sötis:
 hihihi sååå I'M IN LOVED!!! sweetie <3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack<33 Saknar dig<33

2011-05-04 @ 20:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0