Typ 27 grader i solen!?

Aaahhh Så hiiimla fin daag!! Åååh guud vad skönt o varmt det vaar! <33 Om nån klagar på värmen bloir jag skitsur :O. Asso Efter en 1000 årig vinter kommer sommaren o då klagar man att de e för varmt... -.-' Förstår om man har långärmad o jeans men då ere klädernas fel! :P <33
Köpte nya solbrillor oxå <3
Fast slarvig som jag e har jag slarvat bort dom... hihi efter 1a dagen! :(
Hoppas jag hittar de...
För imorn ska det bli ännu VARMARE! <3
Jiieepiee <3

På torsdag på vår svenska lektion ska vi få ha spanska o franska istället för svenska! Yeeeeyy :D
Eftersom jag redan kan spanska ska jag ta franska !
kul :)

Hihi hoppas vi får den läskiga spanskaläraren!

Ska göra musli me mamma tror jag <33


 
gjorde flätor efter jag hade duschat o tvättat håret, sen dan efter blev de hel lockigt, mysigt :P :)

hahhah ser fett korkad ut ! :D

Kommentarer
Postat av: Sarah

Du passade i lockigt<3

2011-05-10 @ 07:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0