jagHarIngenRubrik


hej bloggen!
Evve åkte för nå n halvtimme sen...
Som vanligt så blev de inte så mke plugg utan mest prat... :P

Vi åt en god lunch i vällinge hus. Jag skulle inte kunna säga att det var en topp* lunch direkt.... Det var thaibuffe. Asso kycklingen var väldigt salt o vårrullarna smakade... plast? Men aja det var gott i övrigt!

Jag måste plugga lite till... :/ :/ :/ :( :( :(
men men så ere när man inte tar vara på tiden man hade när jag va me evve då vi skulle plugga men de inte blev supermke plugg, haha!

Iaf så ere snart karate för mejj o Sarah. Det var jättelängesen :O
ska bli kul nu då! :)

pussohej

HAHAHAHA gammal bild på mejj dåra!

o mitt gamla skolfoto - 2 år sen.
alla foton som jag har haft i engelska har blivit asfula :O

aja nu måste jag plugga.... ;(

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej

Hoppas att du haft det bra idag. Jag längtar efter dig! Vi ses imorgon.

Puss puss

2011-11-09 @ 17:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0