The Secret Circle

hej bloggen!
Har diggat the Secret Circle typ hela eftermiddan... ? Kollat på 3 eller fyra avsnitt.. Började kolla igår typ eller näre nu va. Elin tipsade o de e sååå bra! :D e på 5e avsnittet nu. Så tänkte ta bloggPaus :P <3

Ska ta en godis, heeh... :P
ALLA borde kolla på the secret circle för de e såå bra! <3

Senare ska jag hämta Aurora på ett Kalas sen kommer Yang o Paulina hit på middag!! :D Det ska bli jättekul för vi har inte träffats på jääättelänge :) (paulina e min kusin. Yang e hennes kille)

btw, har typ pluggat jättelite idag o det känns så skönt för jag har inte ens mke o plugga!! 1a sönadagen ever.. ??



och Han som gjort böckerna (som filmen/serien utgår ifrån) e L.J Smith o han har oxå gjort vampire diaries!!! Och ni som känner mejj vet att jag bara äääälskar det!!!!

Kommentarer
Postat av: The Secret Circle Swe

Måste börja med att rätta dig. L.J Smith är en kvinna, Lisa Jane Smith.



Utöver det så håller jag med dig om att alla borde titta på The Secret Circle och besöka min blogg om serien; http://thesecretcircleswe.blogg.se/

2011-11-21 @ 13:47:36
URL: http://thesecretcircleswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0