Jul, bilder.. (a)

hejsan :)

Idag hare varit chill dag! HAde tre lektioner, skönt :)
Men vi har jympa prov nästa vecka asso skriftligt o idag gick vi igenom vad man skulle kunna o de e typ 5 sidor!!!
gaah de e så jobbig ;O Somnade typ när vi gick igenom de... :P

hemma nu. Ska plugga... :/

omg, seriöst jag längtar aaaasmke till julen!!! guuud jag ÄLSKAR jul :D :D det borde vara ju i januari  oxå... Asso snön har jag svårt för men jul, aaahhrrg! LOVE IT ♥

haha lyssnar t.o.m på julsånger... HAHA
o btw, snön e fett bra o kul i typ 3-4 veckor MAX! otroligt att nåt sånt kommer från MIG?

sorry för ett lång inlägg!

mke gamla bilder:


tjockis o pappa typ 3 år sen i italien?

btw, hittade tusen bilder nu sen när jag var liten! kommer ha ett inlägg med bara bilder från förr! :D
nu kommer nåra :)

ahah vem?

omg!! kolla min födelsedag typ! eller auroras.. haha, iaf värsta minnena kommer tbx! ;(

MÅNGA MÅNGA bilder kommer i ett inlägg senare, lita på de!!
image description
nu'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0