vby med evve...? :)

godmorgon bloggen!
vet ni vad, vi har prov imorgon (självklart ni har prov hela tiden tänker ni då...) men då iaf så har jag pluggat nu i en timme typ o liiite facebook dåra! + att igååår nej i förrgår så när jag kom hem så gjorde jag klart våran SO-upggift! Så nu måste jag bara plugga liiite till på svenskan satt jag värkligen kan allt!

Men nog med det.
DAGENS PLANER:
Jag ska vara med Evve idag o vi ska kanske åka upp till vby eller spånga o luncha :)
MYS !
Men sen blire mindre mys.. för efter ska vi typ åka t Evve eller mig o typ köra igenom allt på svenskan satt vi absolut är 100% på att vi kan ALLT! :)

Men nu e jag typ 70% klar... (jag vet inte vrf texten blev tjock plötsligt..... :P)

(nu e den smal igen...? WEIRD)

nu ska jag plugga pyttelite till svenska sen ska jag antingen åka t vby eller spånga o möta evve däär!

pussohej

guuuud kolla vilken SÖTIS!


gammal bild....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0