WHAT A NIGHT!

guuud!!!

RIHANNA var så ****a GRRRYYYYM!!!

SHIIIT asso DOOOG  typ ! ;O ;O

Hon var så snygg o söt o var helt bara, BÄST !

villken kväll det var asso !! :D :D

TACK LEILA !!! <3<3<3
NU vill jag tbx o kolla igeeen... :( :P

köpte 3 bilder på henne o så fick man typ krämer gratis, haha tog 10 st :D
bilder o videosar kommer senare !


JAG har iaf haft en väääldig stressig morgon.... Jag skulle vara på mammas jobb kl 12.00 o äta lunch med henne. Men jag vaknade 11.09 o typ rushade! åt ingen frukost tog mascara klädde på mig o sprang t bussen ;P
Det var därför jag inte han blogga... :/

Men nu e jag iaf på mammas jobb o ska ha ett möte!
jag uppdaterar dagens snart!

btw, visste ni att hon bara e 23 år?! hon e såå duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0