Good morning!

godmorgon alla :)

jag vaknade halv 10 men Evve sover... Hon e en riktig sömntuta hon!

I för sig la vi oss vääldigt sent men iaf!

Jag gillar inte att sova länge.. :P
Fast de e ju heeeelt okej för mig att evve sover, såklart! :)

jaa, dagens planer... inget special faktiskt jag o evve e väl här  vi kanske ska plugga vi får se, NEJ MEN ÅH, EVVE HAR VAKNAT! JAA ! :D

Nu ska vi äta frukost har jag bestämmt PUSS!! ;)

haha 2 bilder bjuder ajag på!


eller... nåra fler! haha



ojojojojojoj viiillken vacker kvinna vi ser ! NOT

hahahahah

Kommentarer
Postat av: Victoria Frånstedt

Valle <3 Har skrivit om dig på min blogg! Haha eller länkat till dig på min blogg....gå in och kolla!

2011-10-23 @ 12:34:17
URL: http://chicfashionstyle.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0