ouuppss dålig uppdateering...

hej bloggen!

sry för bad update.. :S

Idag har jag varit hos evve, sov över hos henne med irma o Elin sen var jag i spånga o möte mormor sen gick vi t henne o nu e jag här!

Höhö det var min dag väldigt sanbt.. :P

Lite mer specifikierat här :

Hos evve igår på hennes fest typ så åt vi o kollade på shutter Island, den var jättebra! William, erik, irma jag o Elin o evve da var där.

Imorse vaknade vi ganske tidigt 9 typ fast vi la oss typ 2 :S Eller inte jag HAHA jag typ sov o var vaken på samma gång typ prata med mig själv då o då?!

O imorse kollade vi på lake dead, hehe blunddade typ hela eftersom det mästa i filmen e läskigt.. ?

HATAR skräckfilmer! USch har fett dåligt sammvete för elin, irma o evve ville ju se skräckfilmer men så kommer valentina muppen o ställer till så dom måste se en som dom vill se lite men ändå inte :( :S

Var f1 glad när den var slut typ haha :P
Ville uut! Men sjävklart ska vi kolla på en till skräckis :D HAHA jag ba "neej nu dör jag" O typ känner mejj astaskig för jag typ hindrade dom... :( :( hoppas de va okej irma, evve o elin..? iaf så såg vi paranormal activity men jag hann gå hem innan det läskiga kom hah, vet e såå FEG! :O


Iaf så åkte jag t spånga o mötte mormor där :)
Vi köpte middagsmat :P

Vi har sett på "hans fantastiska tant" den e såå bra! den e gammal men älskar den tyyp! hehe :)

Ska sova här!

låång dag :) imorgon blire plugg........ :(

shutter island:
rekommenderar ! lite comfusing 1a gången man måste nog kanske kolla med nån som har sett den innan :S

pranormal activity........
såg intte de läskiga :S

som sagt HATAR skräckfilmer!

ska sova nu.. undrar hur det går... :S thihi :)

kyss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0