random pic o videos!

Hejsaan!
Här kommer bilder från min mobil, nåra e gammla!

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAAHAHHA min fuuula röst i bakgrunden! :D :D :D :D
HAHA irma o Elin kör på att bli smala :D

här kommer en ASgrym sked !!!


höhö min cpröst :P

Aurora äter korv på 7eleven ;)




höhö ekorre på skansen! den var jättetam kom såhär nära :)


min o elins drömsko!



aaaarrrww kollade nyss på den här, sååå SÖT!
min kusin nicolai för er som inte vet :)
 
söötis!




ska göra mejj i ordning för att sen ha mys med mamma kolla på tv o film, perfekt söndagkväll om man får säga det själv!
PUSS på er!♥

Kommentarer
Postat av: SimoneH - fotografen i Göteborg

Söta foton :)

2011-10-04 @ 13:07:26
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0