Shopping imoorn!

Hej bloggen :)

Imorgon blire stressigt för mig.

Ska gå på SO tutorial för att plugga till provet o ska vara där tills klockan 4.
Sen måste jag till vällingby för på Fredag ska man klä ut sig till något o jag ska vara djävul.. :)

Så MÅSTE köpa en röd/svart klänning o kanske skor till det. För på torsdag så har jag dans o o jag ska sova hos evve då för på fredag morgon ska vi fixa oss ! :)

Hon ska vara skolbalens döda queen eller nåt sånt :) hihi kul det ska bli!

sen på Fredag kommer Checco, TOPPEN vecka förutom provet ;) <3

Är det någon som skulle vilja tänka sig att följa med mig imorn...? vore kul! :D
de här klänningarna funderar jag på :)
(vill kunna ha dom vid andra tillfällen oxå!)


1


2


3



tyck gärna! asso skriv o säg vad ni tkr o så ;) vore snäääällt :)

PUSS♥



Kommentarer
Postat av: Jossan ♥

Jag och Lala ska till vällingby idag, vi kan åka med dig om du vill :D ♥

2011-10-26 @ 08:33:26
URL: http://jojoscrazylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0