Utkast: Okt. 14, 2011

Heej bloggen!!

E jäätteglad :D :D

1. För att matteprovet var jättelätt förutom att sista frågan tog typ 20 min så jag hann inte klart :( Men de andra frågorna  var enkla ;)

2. Sen så idag var jag hos tandläkaren, har ALDRIG haft håla hade INGA hål ! :D
+ att jag trodde att jag bara har tappat typ 12 tänder men jag har faktiskt tappat 18 :) haha ! <3

3. Jag ville ju inte åka tbx t skolan efter tandläkaren för vi kom tbka, eller satt på tuben typ 10 i två o min nästa lektion började 20 över. Sen så råkade jag åka en station för mke så då var jag i skolan typ 20 över då vi började sen så kom jag t lektionen typ fem i halv 3.

Sen hade vi engelska... -.- MEN - vi fick reda på betyg o projekt 2, st jag fick.... A OCH B!!!! Whoooooo :D :D E FETTT GLAD för att vara MIG!!! jag menar jag e ju inte bäst men IAF! För Mr. Bostridge sa att de va typ omöjligt o få b, framför allt A men så fick jaaag dee !
hihi  e såå glad som sagt ;)

5. Vi ska äta krabba idaag! MUUUUMS <3

Nu  målar jag naglarna på mina syskon :)

Dagen har varit BÄST!



kyss♥ påer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0