Tand, duschat KLART!

Heej <3

Har precis duschat o tvättat håret så känner mej superren! :)
 
**** (vill inte nämna nåra namn) sa faktiskt att mitt hår luktade gammalt kräk...
Jag hoppas vääärkligen att hon skoja eller kände fel, för man vill ju inte lukta kräk ! :O
Tvättade faktiskt håret sist lördag vid typ 3 på eftermiddagen .. O man ska ju tvätta var 3e dag..

Men aja nu luktar det iaf goott! :D


Hade stoora problem med min tand idaag!!!

Asso den hängde på 1 tråd i munnen men det gjoorde så ont när jag rörde på den så vågade inte dra ut den! Jag veet, superfegt men det gjorde ont ;O
Men.. Jag fick ut den hos michan !!! E feeeett STOLT aasso! :) :)

Idag hade vi Science test som ni kanske vet.

Asso jag kunde typ allt på study guiden o så sjääälvklart har Ms. Svensson skrivit en fråga som vi inte ens har haft med på study guiden!!! Hela klassen fick typ lack ;P Men jag hoppas att de går bra iaf...
Annars var allt annar enkelt ;)


Var jätteglad när prover var gjort för att det var sista provet innan höstlovet, men så kom jag på att vi har ett till prov på torsdag nästa vecka... SÄÄMST!

Pluss att på lördag ska vi gå i skolan från halv 10 till 2, visst de e inte jättelänge men att gå i skolan på en lördag e dumt!

Men de e öppet hus oxksåå.'

ALLA får komma!! :D

ni kan messa mejj om ni vill komma, skulle vara jättekuul ! :)


bilder från idag :)

Mina skåpparfymer!
Heela kolektionen :D



tanden i munnen...

tanden ute ur munnen! :)

kyss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0