jogging ----> filmkväll!

Hejsaan <3

Idag var skolan bra...

Förutom att vi fick 3 läxor + övning till prov... :(

Och att erik skrämde LIVET ur mig under mattelektionen, jag var inne på toan o typ "fixade mig" asso som typ alla tjejer gör, står o speglar sig o fixar hår :P ;)

Men iaf, så när jag kom ut så ba "wwwrrrroooooooaaa!! buuu " typ o jag ba SKREK värsta "tjejskriket" o asso de var sååååå piiinsaaamt!!!!

hahaha :D

För matterummer ligger uppe vid administrationen, där rektorn o alla sitter o de va blixt tyst värkligen, o så ba kommer jag : aaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!1

haha

sen när jag kom tbx så sa matte läraren liite surt "eeehh vem skrek så högt?!"


Erik o jag ba börja asgarva, men de va inte så kul! :P




Aja efter skolan vare bild o form sen sprang jag o michan ut o jogga!

Vi sprang 2.40 km på 14 minuter typ o sen så sprang jag ungefär typ lite xtra eftersom jag joggade från michan t mig sen igen men typ 2 o en halv km ;)

Sååå  härligt!

Nu  ska jag t Elin som ska ha typ film kväll :)
 
kyss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0