TIPS

KINGS&QUEENS handkräm - Tipsar verkligen den här handkrämen från Kings&Queens! Luktar supergott och händerna blir verkligen så lena efter ett par gånger! Har den i väskan varje dag och tar den ofta. Att ha lena händer är mycket bra, effektivare och bättre, än torra och fnasiga!! Absolut ett Måste!

Dessutom blilligt, 39:- på Åhlens

 

Ballerinaskor - Ballerina skor älskar jag! Allt ifrån vita till blommiga. Det är så praktiskt och ändå billigt! Jag har tre par st, svarta, rosa och beiga! De beiga är ifrån hm och supersnygga fast ändå enkla. Också ett nåste!

Tror att de kostar 99:-



Kommentarer
Postat av: Tjugofemte December ♡

Sv; Hej sötis! Tack för kommentaren hos mig men jag byter inga länkar :)

Kram på dej ت

2012-04-25 @ 22:21:09
URL: http://decemberme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0