BILDER FRÅN SKIDRESAN!

Hejsan sötisar!
Kom precis hem efter att följt med Agnes till busshålls platsen.. Hon skulle in och Dansa... :(
Men Vi hade jättetrevligt igår! Vi pratade åt god mat och så! Tyvärr så var vi inte uppe så länge som vi tänkt, heh... Vi slocknade HELT vid halv 11, 11!
Vi var ju så trötta efter skidresan igår ;)
Som sagt så åkte jag en svart backe! (!!!!!!!!!!!!) Jag känner mig så duktig! haha, jag menar det är MIG vi snackar om.. Jag har åkte skidor i en dag förut, och då bröt jag min hand! Åkte ankarlift igår också (!!!!!!!) :)
Aja nu kommer bilder från igår!! <3

BUSSRESAN




Elli :)

naaew ika!

jag o Ika!

Lisa fisa <3

Robyn och Elli!

hahahahaha orkar intee!! IRMAAA!! :D :D :D

snö..

bussen

Eric

Elli Belli


SKIDÅKNING


Evve

jag

redigerad bild

normal bild


haha helt sneee


BÄSTA Michan <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0