BILDER från FESTEN

Men nu kommer bilderna som jag tog med min mobil! Fast jag tog inte så många... :(
Dom flesta tog jag med Michans Kamera och hon har dom bilderna. Fast hon ska skicka dom till mig, så i något inlägg nu i veckan kommer de flesta! :)<3




oups, suddig bild...

jag och Ella!

Victoria, Jag och Evve!




Linnea och Ella


söta Hilda!

haha Rebecca då!

Sötnosen Agnes<3

haha Ika och Maria!

Elin och Irma <33 Elin van tävlingen "Bästa klädseln". Det var hon värd!! Fast ALLA var lika fina!!! <3

Min skylt som jag och Michan gorde. Det blev faktiskt en stor succe tror jag! :D

Emma, Jag och Michan! Michans frisyr var så vacker! Hon van "Bästa frisyr/smink"! :)

Michan och Erica sammarbetar på tävlingen "Bygga krona".

Michan, Isabelle och kusin Berenike.

Jag och Berenike


Elin, Irma, Evve, Rebecca, jag ignorera mitt fulaface, och Michan.

Söta Sarah o blått!

Ika som är i full gånf att skratta, medans Maria ser lite plågad ut av henne... hahaha


Tävlingen "Bygga krona" På bild: Agnes, Amanda och Linnea.

Söta Wilma och Shivani!

Hanna i sin söta vit-prickiga klänning, bredvid sitter Ella.

Isabelle i hennes blåa klänning. Till vänster sitter Victoria i den trendiga, svarta korta spetsklänningen.


Elli och Elin som ehh... gör något! haha

Leila till vänster och till höger sitter Fredrika (Ika) helt konsentrerad på deras krona... hahaha

Hihi Hilda!

KRONORNA!

haha sööt

snygging där!

söt krona!

hahaha


lillasyrran på röda mattan<3

Berenike ;)

MATEN




BILDER som EVVE har tagit


MIN OUTFIT

jag och Shivani

hihi Sötnosen Agnes igen!

Evve vann "Miss All over Beauty"!! <3

Som sagt, det var de bilderna som jag tog (och Evves bilder). Sen har ju massor av andra tagit med sina kameror! Och De som är tagna med Michans kamera kommer nog upp såsmåning om.
Ha en fortsatt trevlig Söndag!

 

Ska jag lägga upp bilder på alla presenter...? I sånna fall gör jag det imorgon ;)<3

fast kan ju visa bästa saken typ(eller ALLT var bäst men de här ääälska jag!!!)

!!!!! Resten kommer imorgon, puss

ignorera de feta benen


Kommentarer
Postat av: Ida

Vart köpte ni klänningarna? Ni är jätte fina! :)

2012-01-29 @ 17:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0