MÅNDAG

Hej! Jag är jätteledsen för dålig uppdatering den här veckan! Vi har ju som sagt haft våra Italienska kompisar här... Det har varit jättemysigt!  Men tvärr åkte dom tidigt imorse :( :(
Men vi har planerat att jag förhoppningsvis ska åka till Italien på Sportlovet!! Glad tjej! :D Vi får se hur det blir.

Men jag ska ju utse veckans blogg! Jag gör det i eftermiddag. Sen frågestunden tycker jag att jag inte fått tillräckligt många fråger!! GLÖM INTE DEN! Tryck HÄÄÄÄÄÄR för att komma dit, fråga på. :) <3

Bilderna från nyår kommer så fort som möjligt <3
Jag behöver åka till vällingby, Någon som vill hänga med? Ring, messa eller kontakta via facebook och bloggen.

Hoppas ni får det bra idag! PUSS

hahahha konstig bild!

och sen en bild på världens bästa pappa! älskad av familj och vänner!♥

Kommentarer
Postat av: Annie

sv:Åhh tack så mycket och du har också en fin blogg!:D

Cool dendär bilden va på raketen!! :D

2012-01-02 @ 15:58:36
URL: http://annielivet.blogg.se/
Postat av: MICHAELA. Tecknat - Foto- Mode - Skönhet m.m.

sv: tack så mycket! :)

2012-01-02 @ 15:58:52
URL: http://mmicckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0