Ska vi göra nåt äckligt baby?

tja! Har precis blivit klar med SO-uppgiften, SKÖNT!!
Idag var det en helt vanlig skoldag... TRÅKIGT. Men på fredag åker vi till KUNGSBERGET!!!!
Åh det ska verkligen bli så roligt! Fast jag har fortfarande väldigt mycket trauma efter min händelse i sälen (hundfjället) förra sportlovet.
Då jag BRÖT min hand i ANKARLIFTEN, så jag ska INTE åka den! Men det blir kul i alla fall, jagåker med nybörjarna (typ 3åringar?) haha ;)

Nu så hade jag tänkt att göra ett inlägg med alla mina fina presenter som jag fick!! :D
Det kommer i ett annat inlägg idag så håll koll :)

ha en bra dag!! PUSS

Nu bjuder jag på en RIKTIGT ful bild, och GAMMAL!

Det var när vi flyttade in i sommras...vad jag såg tjock ut...? ^^

Kommentarer
Postat av: ellen

Hejsan! Det är så att mitt photoshop av någon anledning har slutat fungera, jobbar på det så att det ska börja funka snart!

Hur som helst så hann jag inte spara filen med din header i rätt format innan det inte fortsatte att fungera längre. Den är klar men ej sparad i rätt fil då.

Jag mailar/kommenterar så fort allting fungerar igen så kan jag lägga in headern på din blogg!

2012-01-30 @ 20:18:38
URL: http://ellenheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0