GRYM KVÄLL

Hemma nu efter en grym kväll! :D Ja det började med att alla möttes ner i vby kl 4. Vi åkte in till Gamla stan för att käka middag på Vapiano. Maten var jättegod! Alla tog pasta, fast olika. Jag tog tomatsås (BÄSTA!) ^^.
Typ vid halv 6/6 åkte vi in till Globen. Det var jättelång kö till insläpp, fast det var typ 40 min kvar... Men Olivia, Sarah, Andrea, Lovisa, Irma och Evve stod hyfsat långt fram så vi kom in rätt tidigt :D Annexet var mycket mindre än jag tänkt mej!! Globen är typ 10 gånger så stort?! Eftersom vi kom in tidigt fick vi asbra platser, nästan längst fram :D Förbandet spelade i ca en halvtimme? Nicki kom ut typ 8, halv nio! Det var såå coolt! Hon var hur grym som helst! Fast hon körde playback + att hon bytte om när de var va va voom och marilyn monroe. Så det kördes bara på skivan liksom, dåligt! Fast det sämsta var att hon körde bara i typ 1 timme?! DE stod att den skulle sluta kvart över 11 men hon gick 10 typ! Det sööög så mke! Man har ju betalat för 2-3 timmar då vill man gärna ha dom. Så vi var lite missnöjda över de :( Men annars var det jättekul att se henne på riktigt och så! :)

Nu ska jag sova är så trött, hehe! Men bilder och videos kommer kanske upp imorn, om inte jag ska med Elli till hennes landställe ;)


Kommentarer
Postat av: Evve

Hallå!? Jag och Irma stod faktiskt också där!!! Hahah ;)

2012-06-09 @ 00:57:35
URL: http://evelinaahren.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0