SOMMAR 2012 - RUINED?

Hejsan.... Har varit ganska deppig och ledsen senaste 4 timmarna... Alltså eftersom jävla sverige pissvädret har det öst ner regn i typ 1 vecka så har det läckt in i källaren. Så det är massa vatten där. FANFANFAN----- Förlåt för att jag svär men det gjorde satt pappa trodde att vi inte kunde åka till Italien + massa pengar kostar det att laga!!! Ååååhåhh !!!!!!!!!! Men nu är det så att skadan inte är såååå stor satt vi kan åka till Italien men när vi kommer hem måste vi fixa. Det är så synd att Sveriges väder gör så att vårat hus förstörs typ med dens jävla regn. Tänk om hela sommaren 2012 förstörs. Jag hoppas inte det men om pappa inte hade märkt vattnet i Källaren innan hade vi kanske inte kunnat åka till Italien. Och det är fortfarande inte 100% att vi kan. USCH :'''''''((( Skulle aldrig kunna klara av en sommar här och utan Italien!!! Så känner jag. Men nu hoppas jag att vi får spendera våra 5 veckor i Italien och 2 i Sardinien. USCH VAD JAG BLIR JVLA PISSED OFF PÅ DETTA VÄDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men nu måste jag pigga upp mej. Klart vi kan åka, och det kommer bli suuuper iår!!!! (får hoppas att det inte regnar i Sverige) Jag lovar att uppdatera mer om detta imorgon. Och kommer kanske inte kunna uppdatera så mycket i Italien, men gör några tidsinställda!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0