SPÅRAD NATT

Hemma från Michaaan! SHIT vilken spårad natt, kväll, dag, whatever det var igår!! Det hände supermycket. Vi tältade och vi hade det gryyyymt skoj. Allt var bäst! Vi dygnade och däckade sen kl 6 och vaknade typ 9? Hade tänkt att åka till skolans sleepover vid 4-5. Men när  vi ringde så lät alla aströtta och typ alla sov? Hehe. Så vi var hemma! Vi käka massa chips godis och läsk samt enrgidricka, men jag hatar det. Det är såååå äckligt sött! hahaha theonlyone. Aja sen så har vädret varit PISS-SKIT. fyf*n! Regn och 5 grader. Så vi myste i soffan kolla på film, körde just dance och mario cart typ? Haha iaf var det grymt! Måste göras om :D
Ikväll ska jag till Sarah, myyys!♥

image description
blää
image description



Kommentarer
Postat av: agnes

OJ FÖRLÅÅT! Råkade ta bort kommentaren innan jag hade läst lösenordet osv, haha gud vad klantig jag är. :( Kan du bara säga om lösenordet och epostadressen som man loggar in med? :)

2012-06-03 @ 13:34:12
URL: http://agnesess.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hallå, ingen sov och alla var sjukt spidade! Jag antar att ni bara inte fick komma efter som att ni inte går i den högsta matte gruppen ;)

2012-06-10 @ 10:44:43
Postat av: Maria

Men hahaha valle ingen sov förutom en person och det vet du! ;P

2012-06-12 @ 18:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0