Hemma, plugga o sjuk!!

Idag så är jag hemma från skolan... e sjuuk :( men det gör inte mig nåt aatt vara
hemma än i skolan haha ;) men det e typ samma sak att vara i skolan ¨
o hemma för mig för jag måste plugga t proven vi har.... igår hade vi 1 svenskaprov handlade om gramatik TRÅKIT!! och imorn så har vi (eller dom jag kanske e hemma men då gör jag det nån annan dag) ett science prov!! "force and gravity" fattar inget men aja! sen på fredag har vi PE test!! (PE=gympa) 
Sen har vi ett JÄTTESTOOOOOOOORT matteprov i v. 49!! o vi hade två prov i engelska o SO förra veckan o dom var JÄÄTTESTORA!!!

ÅÅÅ JAG OORKAAAR INTEE MEEED SKOOOOLAAAN LÄÄNGREEE!!!
RÄÄDDA MIIIG NÅN!!??

och man får inte ha fler än 2 prov i veckan!!

aja ORKAR värkligen inte tänka på de nu när jag e dålig oxå!

(juste jag glömde vi har mer än 1000000 läxor typ!!!)


men jag har ett prooobleeem!! (eller väldigt många om man räknar med skolan!!)

men det här handlar om bloggen!! asso hur gör man ett eget tema typ??!!

asso design typ där man kan ha nån bild på sig själv o så står bloggens namn!

e de nån som veeet??!!

/// valle <333333333

PUZZZZ!! <3

Kommentarer
Postat av: Jossan <3

Du skulle ha fortsatt i våran skolan;)

Vi har prov typ varannan månad och 2 låxor i veckan;D

2010-11-23 @ 15:51:50
Postat av: jag

kmntra da!

2010-11-23 @ 16:36:43
Postat av: valle t jossan ;)

aa men ni lär er ju typ inget :I

2010-11-23 @ 16:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0