tänk positivt! du e bäst!<33

LÄS ALLTING!!!! <33

Asso jag har typ bara gått o tänkt på skolan o på prov o läxor o om jag kommer klara mig i livet o inte få ett dåligt jobb lixom... ´
Jag har typ ofta varit ledsen för skolan att den e dålig o att jag inte passar in i den ! men asso nu har jag börjar tänka possitivt! istället för o tänka "oshit vi har prov omg de e jättesvårt jag kmr inte klara det..." osv.. så ska man tänka "jaha nu  har vi prov, men det kommer gå bra o om inte så gör man om det!" jag tänker typ negativt hela tiden om alla prov o lektioner o allt men nej nu ska jag tänka bra o allt kommer gå bra! 
jag har VÄRLDENS bästa familj (man kan inte ha bättre) o dom stöttar mig o gör mig glad o allt! asso jag har familj över typ hela världen.. =P mexico, Italien, Spanien, Sverige, Syrien aa vad man än kantänka sig o dom e jättesnälla o vi brukar skypa med o allt! :D

Så till alla som tänker dumt o negativt tänk POSITIVT!!!!<33

//By ME! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0