Vampire diares kväll med ella! <3

Uuuhhuuu Hemsk skolfredag!! Eller inte helda skoldagen bara Jympa lektionen! Hade beeptest! Aarrrrrggghhhhhh!! Det var heemskt, hemskare än förra gången D:. Hade ont i foten för mamma råkade stänga bildörren för ett par veckor sen på min fot men det gick över sen typ men ibland får jag jätteont o nu fick jag det när vi sprang ;(. Fick samma som förra gången... USCH ska sjäälvklart göra reetest :(. Hoppas jag får bättre då...

Men rästen av dagen var SUPERhärlig, 13 grader :D. Och på lunchrasten delade student council ut chokladbollar o dom va såååå goda! :D
Sen spelade vi king, typ tjejerna mot killarna o alla killar var dåliga förlorare hihi så dom banga <3. Och jag blev king 2 ggn utan att behöva göra nåt! haha ;)

 Sen efter jympan så åkte jag o Ella hem till mig o vi hoppade o vi bästemde att vi skulle ha vampire diares kväll, för det e de idag! ;D Kuul! Och både jag o Ella älskar thaimat och stark mat så ikväll ska vi mysa med thai! Det blir gott <333 muuuums... <3 Nu ere Ellas tur o blogga <33 :P Här e hennes blogg!! :D

pussN <3

Gissa om jag e avis på ella, hon ska få en kattunge!! :O :O Den e hur sööt som hälst !! Men hon ska välja senare så de kanske inte e den på bilden här, för hon vill ha en hane o om de e en hona så går de inte :(

GAASH
fuul på miig!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0