Brutit handen!! D;

Ååhhhh har så mkt att berätta!!! Är aarg!! Typ sämsta sportlovet ...

Och som ni ser på rubriken så har jag brutit handen! Hur kommer nu!
Ni vet ankarliften, aa asso jag fattade lixom int hur man kom av den så typ varje gång ramlade jag ! (moster sa att man måste lixom dra bak den snabt och sen åt sidan.) Och typ gången innan jag bröt handen så ramlade jag på svanskotan när jag skul gå av. Sen när jag skulle gå av nästa gång så försökte jag åka åt sidan och komma av den för jag trodde typ att den var borta, men den hade åkt ner lixom på benen så jag följde lixom med den, eller den drog mitt ben typ. Sen så tror jag att handen råkade komma bakom min rygg typ och så vred den sig :(. Sen satt jag mitt emellan lifterna för det var dubbel-ankarlift och de va jättesvårt att komma bort därifrån eftersom de kom folk o de gjorde ont! Men jag lyckades ta mig ifrån. Sen åkte Berenike och Niklas ner och hämtede en som skulle komma med en snöskoter. De va kul att åka snöskoter :P. Men e såååå arg och ledsen för jag hade preeecis typ lärt mig åka bra men så bryter jag hande, LYCKAT? NEEJJ!!
På sjukhuset la dom gips och rönkade men dom sa att dom inte kunde avgöra om det var en brutning eller stukning, för man kan typ int se de på barn. Det är jätteoskönt att sova med en gipsad arm! Och dessutom är det höger hand som e bruten så nu måste jag lära mig att göra allt med vänster!

Och de gör OOONT!!!

Och idag kom pappa och hämtade mig... :( ville int åka hem utan åka SKIIDOOR!!! :(

thihihi längsta inlägget jö :) ;)


fler bilder från sälen kommer...
sittliften
stugan.
orkar int lägga ut fler nu :P

Kommentarer
Postat av: sarah

Stackars dig<33 e så lessen för det som hände hoppas att det läker!!<33333

2011-03-01 @ 19:50:03
Postat av: Maria

Aw, stackare! Det enda som är bra är att du inte behöver skriva i skolan. ö.ö Nejmen. <33 Hoppas det läker i racerfart.

2011-03-01 @ 22:27:30
URL: http://twilightiblodet.blogg.se/
Postat av: Astrid

Stackare! Hoppas det blir bra snart!<333

2011-03-02 @ 17:57:51
URL: http://gymnasticdream.blogg.se/
Postat av: lavin

krya, hoppas du mår bättre snart!<3 tänk på JB så ordnar det sig:D <3<3

2011-03-04 @ 12:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0